کارافرینی و نوآوری
رابریت هیسریچ(Robert Hisrich) فرایند کارآفرینی را خلق چیزی نو می داند که توام با صرف وقت و تلاش بسیار و پذیرش خطرات مالی روحی و اجتماعی برای به دست آوردن منابع مالی ف رضایت شخصی و استقلال است که نتیجه این فرایند از فعالیت های منظمی حاصل می شود که خلاقیت و نوآوری را به نیازمندی ها و فرصت های بازار پیوند می دهد. یا به عبارتی فرایند کارآفرینی تنها خلق محصول و یا خدمتی جدید نیست بلکه خلق محصول جدیدی است که متناسب با نیازهای بازار و تقاضای موجود باشد و بتوان آن را جامعه ارائه نمود. (خنیفر، ۱۳۸۵، ص۱۰۳)
خنیفر، حسین.(۱۳۸۵) کارآفرینی در نظام ارزشی. انتشارات اکرام.