جنگ های ستاره ای

این فیلم جنگ های ستاره ای بود، بهش اشاره کردیم . روش رو می ذاریم روی این که فکر کنیم لوکاس(کارگردان) اینا رو خواب دیده بعد از روش کتاب تفسیر خواب فروید استفاده می کنیم…ببینیم چی می شه

مقدمه:

عامل اصلی این سوال که آیا هنر در خدمت تکنولوژی است نه تکنولوژی در خدمت هنر پیشرفت سریع و بی حد و مز علوم جدید  و به واسطه آنها، پیشرفت معجزه آسا  و باور نکردنی فن آوری هاست. تا جایی که در معرفی برخی از آثار  در انتخاب واژه کار هنری یا علیم دچار تردید می شویم . در عصر جدید تکنولوژی در تولید اثر هنری نه تنها به عنوان یک عامل اجرا بلکه در زمینه های طراحی  و نمایش آثار هنری  نیز دخالت دارد و حرف اول می زند. از آن جایی که “هنر و علم از یک نوع ابزار و مواد بهره می برند. بنابراین فن رابطه اصلی انهاست بنابه گفته مارشال مک لوهان “رسانه پیام است”  وی معتقد است، رسانه ها فرآورده های فن آوری هستند که تاثیرات بسزایی در تولید و نمایش آثار هنری دارند از آن جایی  که ” رسانه ای به فن آوری وابسته است. پویای ترین اثر زمانی پا به عرصه وجود می گذارند که فن آوری بتواند خود را به پای هنرمند برساند و یا بر عکس هنرمند بتواند به پای فن آوری برسد. (غفوری ساربانقلی، اکبری، ۱۳۹۴)

غفوری ساربانقلی، رعنا.  اکبری، عباس.(۱۳۹۴). بررسی جایگاه فن آوری و تاثیر آن در آفرینش آثار هنری دیجیتال. دو فصلنامه علمی ترویجی پژوهش هنر. سال پنجم. شماره نهم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *