یادداشت : بازاریابی موفق

مهزیار کاظمی موحد

یادداشت نویسی و بیان تجربه

جنبه هایی از تجربه های زندگی خود را با توانایی های فهرست شده زیر بیان کنید…یعنی دقییقتر حرف بزنیم…بگویید که چه وقت برای خودتان مردم شناس بوده اید…چه وقت وکیل خودتان شده اید…چه موقع دیپلمات بوده اید….مفصلا توضیح دهید.

بعد متغیرهای یادشده در پست قبلی (وابسته، مستقل، کنترل، میانجی و …) را از یک دانشجوی حرفه ای سراغ بگیرید. ببینید دقیقا کدام واژه های شما، می شوند متغیر مستقل یا متغیر وابسته یا کنترل…

زمان بحث: دو ساعت

یک بازاریاب موفق بین المللی کسی است که بهترین توانایی های یک مردم شناس، جامعه شناس، زبان شناس، دیپلمات، وکیل، رهبر و تاجر را به دست آورده باشد. (کاتورا و دیگران، ۱۳۹۱، ص ۲۱)

کاتورا، فیلیپ. گیلی ، مری. گراهام، جان. (۱۳۹۱). بازاریابی بین المللی. ترجمه احمد روستا. انتشارات فرهنگ متین.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *