یادداشت (۵)

چقدر با متن زیر موافقید؟

اصل اول جنگ تدافعی

یک شرکت تجاری، می تواند به چنگ دفاعی اقدام کند که در راس باشد. این عبارت ممکن است صحیح به نظر برسد، اما این طور نیست. زیرا که اغلب  شرکت ها به غلط خود را در راس می بینند، اکثریت آنها بیش از آن که حقایق بازار را اساس کار خود قرار دهند، مبنا را بر تعاریف تولید استوار می کنند. (ریس، تروت، ۱۳۹۷، ص ۵۵)

ریس، ال. تروت، جک. جنگ بازاریابی. ترجمه محمود حمید خانی. انتشارات سیته. چاپ سوم. صفحه ۵۵

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *