کارکرد های برند برای مشتری

کارکرد منفعت برای مشتری
شناسایی واضح دیده شدن، شناسایی سریع محصولات پر طرفدار، ساختار دادن به ادراک ما از ردیف محصولات در قفسه ها
عملی بودن  صرفه جویی در زمان و انرژی، از طریق خرید مجدد و وفاداری
ضمانت و گارانتی مطمئن بودن از یافتن کیفیت یکسان صرف نظر از این که کجا و چه وقت شما محصول  یا خدمت را می خرید
بهینه سازی مطمئن بودن از اینکه بهترین محصول را در آن دسته می خرید، محصولی که بهترین عملکرد را برای هدفی خاص دارد
نشان و امضا(Badge) تایید تصویر شخصی خودتان و یا تصویری  که به دیگران ارائه می کند
استمرار رضایت به وجود آمده  توسط روابط آشنایی و صمیمیت با برندی که سالهاست مصرف می کنید
لذت گرایی(Hedonistic) فریبندگی مرتبط با جذابیت  برند،  لوگو،  ارتباطات و کلا تجربه حاصل از آن
اخلاقی رضایت مرتبط  با رفتار مسئول برند در رابطه اش با جامعه (اکولوژی، اشتغال، شهروندی، تبلیغات)

جدول:کارکرد های برند برای مصرف کننده(کاپفرر، ۲۰۰۸)

KAPFERER, JEAN-NOËL(2008). The new strategic brand management. Kogan page.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *