درک جدید

به چالش کشیدن خرد متداول و رایج صنعت درباره چگونگی انتخاب گروه هدف از خریداران می تواند به کشف اقیانوس آبی جدید منتهی شد با در نظر گرفتن گروه های خریداران شرکت ها می توانند به درک  جدیدی از چگونگی روش های برتر طراحی دوباره منحنی های ارزش خود بپردازد تا روی مجموهع ای از خریداران تمرکز کنند که تا پیش از آن اساسا در نظرگفته نمی شدند. (چای کیم، مابورنیا، ۱۳۹۵، ص ۹۳)

دبیو چای کیم، رنه مابورنیا (۱۳۹۵) استراتژی لقیانوس آبی. ترجمه علیرضا پور ممتاز. گروه پژوهش و صنعتی آریانا.

 

 

 

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *