برند

اغلب مردم می پرسند برند چیست؟ باید بیان داشت که برند همان تعهدی است که شما در قبال مشتری خود دارند. این تعهد خود به دو قسمت تقسیم می شود: یکی آنچه شما بیان می دارید و دوم  آنچه شما در عمل انجام می دهید و در این راستا باید در کلام و عمل خود صادق باشید.

همانند دیگر تعهدات و  قول های که در زندگی عادی می دهیم وقتی که چیزی را متعهد می شویم باید به آن پای بند باشیم. مدیران برند تعهد خود را به گونه های مختلف ایجاد می کنند.  این تعهد می تواند میزان اهمیت  خدمات و محصولی  که آنها تولید می کنند، تصویری که آن ها در صدد القای  آن در اذهان هستند، آگهی های بازاریابی که آن ها می سازند، بسته تبلیغاتی که استفاده می کنند و با قیمت هایی که ادعای آن را دارند باشد، هر کدام از این موارد می تواند به نوعی در ایجاد تعهد یک سازمان به مشتری خود نقشی ایفا کنند. (محمدیان، ۱۳۹۳، ص ۱۷۲)

محمود محمدیان محمد حسین وثوقی. (۱۳۹۳) دانش برندینگ در عمل. موسسه کتاب مهربان نشر. چاپ سوم.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *